Lewy baner

  • Nowy
Laboratorium Design Thinking

Laboratorium Design Thinking

0,00 zł
Brutto
Ilość

Książka w wersji elektronicznej (plik pdf)

Kurs design thinking dla nauczycieli akademickich nauk społecznych

 

Marlena Gołębiowska, Bartosz Jóźwik, Grzegorz Kwiatkowski, Jakub Czerniak, Jan Kamiński

Stron: 173
ISBN
978-83-8288-030-4
Rok wydania:
2022

Spis treści

Słowo od autorów

Część 1.

Przygotowanie do zajęć metodą design thinking

1.1. Czym jest metoda design thinking?

1.2. Czy design thinking to dobra metoda dydaktyczna na kierunkach studiów nauk społecznych?

1.3. Jak wybrać problem do rozwiązania metodą design thinking?

 

Część 1.

1.4. Jak zbudować zespoły do pracy metodą design thinking?

1.5. Jak zapoznać studentów z procesem design thinking?

1.6. Jak oceniać efekty pracy metodą design thinking?

1.7. Jak przygotować przestrzeń do metody design thinking?

Część 2.

Prowadzenie zajęć metodą design thinking

2.1. Odkrywanie 

Po co odkrywać?

Jak pobudzić studentów do wspólnego odkrywania?

Jak zgromadzić informacje?

Jak uporządkować zgromadzone informacje?

Jak zrozumieć zachowania i uczucia odbiorców?

Na jakie trudności warto się przygotować na etapie odkrywania?

Jak przeprowadzić zajęcia z etapu odkrywania?

 

2.2. Diagnoza

Po co diagnozować?

Jak pobudzić studentów do wspólnego diagnozowania?

Jak dokonać syntezy zgromadzonych informacji?

Jak postawić diagnozę?

Na jakie trudności warto się przygotować na etapie diagnozy?

Jak przeprowadzić zajęcia z etapu diagnozy?

2.3. Pomysł

Po co tworzyć wiele pomysłów?

Jak pobudzić nieszablonowe myślenie?

Jakie są rodzaje burzy mózgów oraz inne metody tworzenia pomysłów?

Jak przejść od pomysłów do pomysłu?

Na jakie trudności warto się przygotować na etapie pomysłu?

Jak przeprowadzić zajęcia z etapu pomysłu?

2.4. Prototyp

Po co prototypować?

Jak pobudzić studentów do prototypowania?

Jakie są cechy i formy prototypu?

Jak wykonać prototyp?

Na jakie trudności warto się przygotować podczas prototypowania?

Jak przeprowadzić zajęcia z etapu prototypowania?

2.5. Test 

Po co testować?

Jak przygotować studentów do testowania?

Jak testować?

Na jakie trudności warto się przygotować na etapie testowania?

Jak przeprowadzić zajęcia z etapu testowania?

2.6. Wdrażanie rozwiązań

Dlaczego warto wdrażać rozwiązania?

Czym jest service learning i jak łączy się z design thinking?

Jak zrealizować zajęcia z wykorzystaniem service learning?

Jak service learning wdrażać w praktyce?

Na jakie trudności warto się przygotować podczas wdrażania rozwiązań?

Słowniczek

Przypisy

0304
99 Przedmioty