Lewy baner

Tożsamość i komunikacja

Tożsamość i komunikacja

21,00 zł
Brutto
Ilość

Tożsamość osób, zbiorowości i instytucji 4

red. Leon Dyczewski, Dariusz Wadowski
ISBN:
978-83-7702-151-4
Stron: 256
Format: B5
Rok wydania: 2011


Spis treści

LEON DYCZEWSKI, JUSTYNA SZULICH-KAŁUŻA
Wstęp


I. Komunikacyjny wymiar tożsamości

SYLWIA JASKUŁA
Informacyjna przestrzeń tożsamości

MONIKA PODKOWIŃSKA
Tożsamość jednostki a proces komunikowania

MAJA MEGIER
Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych

ANNA SUGIER-SZEREGA
Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa"

LIDIA DAKOWICZ
Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem

MARIA MICZYŃSKA-KOWALSKA
Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki

MAŁGORZATA GAŁĘZIOWSKA
Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie

KAZIMIERZ WOLNY-ZMORZYNSKI
O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej


II. Kreacje tożsamości w przekazach medialnych i w twórczości artystycznej

AGATA DEMBEK, AGATA NOWOTNY
Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style

AGNIESZKA ŁUKASIK-TURECKA
Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1990-2005

JUSTYNA SZULICH-KAŁUŻA
Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2004-2005

MAJA DRZAZGA-LECH
Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór"

MAŁGORZATA SŁAWEK-CZOCHRA
Czy istnieje tożsamość grafficiarza?


III. Wokół nowych, kontrowersyjnych tożsamości

JACEK DĄBAŁA
Ezopowa tożsamość dziennikarstwa

ANETA DUDA
Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów

KARINA STASIUK-KRAJEWSKA
W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations

MAŁGORZATA BIEŃKOWSKA-PTASZNIK
Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych

ANNA CHUDZIK
"Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama

AGATA MACIONŻEK
Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów


IV. Tożsamość religijna w mediach

MAREK PYTKO
Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II

SERGIJ TROJAN
Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu)

Noty o autorach

9788377021514
8 Przedmioty