Lewy baner

Surdoglottodydaktyka. Lekcje i zajęcia językowe dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących

Surdoglottodydaktyka. Lekcje i zajęcia językowe dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących

0,00 zł
Brutto

Ewa Domagała-Zyśk
ISBN:
978-83-7702-994-7
Stron: 220
Format: B5
Rok wydania: 2014


SPIS TREŚCI

Wstęp

CZĘŚĆ PIERWSZA
UCZEŃ NIESŁYSZĄCY I SŁABOSŁYSZĄCY

1 Różnorodność typów wady słuchu
2 Środki techniczne wspomagające słyszenie
3 Jak porozumiewać się z uczniem z wadą słuchu?
4 Funkcjonowanie psychospołeczne osób z wadą słuchu
5 Specyfika rozwoju i funkcjonowania językowego osób z wadą słuchu


CZĘŚĆ DRUGA
PODSTAWY SURDOGLOTTODYDAKTYKI

6 Podstawowe założenia i cele surdoglottodydaktyki
7 Zasady pracy nauczyciela surdoglottodydaktyka
8 Surdoglottodydaktyka - przegląd dotychczasowych badań


CZĘŚĆ TRZECIA
FORMY I STRATEGIE W SURDOGLOTTODYDAKTYCE

9 Przepisy i formy organizacji lekcji i lektoratów
10 Dostępność (accessibility) lektoratu i lekcji języka obcego
11 Tradycyjne i multimedialne środki dydaktyczne
12 Model nauczania i uczenia się z doświadczenia
13 Kształtowanie gotowości do komunikowania się
14 Nauczanie słownictwa
15 Nauczanie gramatyki
16 Strategie pracy z tekstem
17 Strategie nauczania i uczenia się pisania
18 Strategie odczytywania z ust mowy obcojęzycznej i mówienia
19 Przykłady dobrych praktyk

Zakończenie

Bibliografia
Aneks
Spis źródeł ilustracji
Spis wykresów

9788377029947