Lewy baner

"Nie głos, ale słowo..." 2. Ku wspólnocie komunikacyjnej niesłyszących i słyszących

"Nie głos, ale słowo..." 2. Ku wspólnocie komunikacyjnej niesłyszących i słyszących

20,00 zł
Brutto
Ilość
Obecnie brak na stanie

red. Kazimiera Krakowiak, Amelia Dziurda-Multan
ISBN:
978-83-7702-346-4
Stron: 176
Format: B5
Rok wydania: 2011


SPIS TREŚCI

Wprowadzenie (Kazimiera Krakowiak, Amelia Dziurda-Multan)

I. WCZESNA, KOMPLEKSOWA I USTAWICZNA STYMULACJA ROZWOJU DZIECKA Z USZKODZENIEM SŁUCHU

Jagoda CIESZYŃSKA, Wczesna nauka czytania jako stymulacja rozwoju dzieci niesłyszacych

Agnieszka PANKOWSKA, Lidia KŁONICA, Zagadnienia implantacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym

Justyna LESZKA, Wczesna rehabilitacja i szkoła specjalna - kontynuacja czy sprzeczność

Małgorzata ZABORNIAK-SOBCZAK, Wspolne kształcenie uczniów z wadą słuchu i uczniów słyszących


II. CZŁOWIEK Z USZKODZONYM SŁUCHEM W SRODOWISKU SPOŁECZNYM

Kazimiera KRAKOWIAK, Wspólnota komunikacyjna i język dzieci z głębokimi uszkodzeniami słuchu

Joanna KOBOSKO, "Gdzie jest moje prawdziwe Ja (self)?" - świat emocji młodzieży głuchej ze słyszących rodzin

Joanna PUTKIEWICZ, Anna PIOTROWSKA, Artur LORENS, Agnieszka PANKOWSKA, Anita OBRYCKA, Henryk SKARŻYŃSKI, Dziecko z częściowa głuchota w aspekcie relacji szkolnych i rówieśniczych


III. WSPARCIE SPOŁECZNE DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH OSÓB Z USZKODZENIAMI SŁUCHU

Arieta KUCHARCZYK, Wsparcie społeczne - źródło siły i kompetencji rodziców dzieci z uszkodzeniami słuchu

Aleksandra BOROWICZ, O potrzebie badan nad stresem rodzicielskim
 
Małgorzata GULIP, Wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym słuchem w wieku przedszkolnym i szkolnym metoda Marii Montessori

Beata GULATI, Organizacja wsparcia dla studentow z uszkodzonym słuchem w Akademii Podlaskiej

Aleksandra BOROWICZ, Renata KOŁODZIEJCZYK, Działalność Centrum Edukacji Niesłyszacych i Słabo Słyszących w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II

Ewa DOMAGAŁA-ZYSK, Podstawowe trudności osób niesłyszacych w opanowaniu pisowni jezyka obcego i ich kompensowanie

Olga GRABOWSKA, Zastosowanie metody fonogestów w nauczaniu językow obcych - podejście eksperymentalne

Noty o autorach

9788377023464