Lewy baner

#Medioznawstwo personalistyczne. Tom 2. Wybrane zagadnienia z kultury mediów

#Medioznawstwo personalistyczne. Tom 2. Wybrane zagadnienia z kultury mediów

53,00 zł
Brutto
Ilość

red. ks. Jarosław Jęczeń, Piotr Guzdek
ISBN:
978-83-8061-577-9
Stron: 306
Format: B5
Rok wydania: 2018


SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Rozdział XIII
Dorota Bis
Wychowanie medialne w rodzinie a "kultura medialna" rodziców. Postulaty personalistyczne

Rozdział XIV
Małgorzata Adamska-Chudzińska
Prospołeczne uwarunkowania personalistycznej perspektywy człowieka w organizacji

Rozdział XV
Mateusz Pierzchała, Michał Drożdż, Agnieszka Bożek
Audyt personalistyczny w instytucji medialnej

Rozdział XVI
Monika Przybysz
Public relations i marketing medialny w służbie osoby. Personalistyczny paradygmat zarządzania komunikacją i wizerunkiem medialnym

Rozdział XVII
Bogusław Dziadzia
Nowa podmiotowość w nowych mediach

Rozdział XVIII
Małgorzata Gruchoła
Media i nowe technologie - czynnik kształtujący czy kształtowany?

Rozdział XIX
Wojciech Kajtoch
O niektórych rodzajach badań języka prasy drukowanej

Rozdział XX
Kamil Kleszczyński
O różnych sposobach krytyki internetu

Rozdział XXI
Katarzyna Myślińska
Ochrona dóbr osobistych osoby fizycznej jako prawna gwarancja rzetelności przekazu medialnego

Rozdział XXII
Roman Sapeńko
Homo communicans z perspektywy teorii interakcjonizmu symbolicznego

9788380615779
70 Przedmioty