
#Medioznawstwo personalistyczne. Tom 2. Wybrane zagadnienia z kultury mediów
red. ks. Jarosław Jęczeń, Piotr Guzdek
ISBN: 978-83-8061-577-9
Stron: 306
Format: B5
Rok wydania: 2018
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie
Rozdział XIII
Dorota Bis
Wychowanie medialne w rodzinie a "kultura medialna" rodziców. Postulaty personalistyczne
Rozdział XIV
Małgorzata Adamska-Chudzińska
Prospołeczne uwarunkowania personalistycznej perspektywy człowieka w organizacji
Rozdział XV
Mateusz Pierzchała, Michał Drożdż, Agnieszka Bożek
Audyt personalistyczny w instytucji medialnej
Rozdział XVI
Monika Przybysz
Public relations i marketing medialny w służbie osoby. Personalistyczny paradygmat zarządzania komunikacją i wizerunkiem medialnym
Rozdział XVII
Bogusław Dziadzia
Nowa podmiotowość w nowych mediach
Rozdział XVIII
Małgorzata Gruchoła
Media i nowe technologie - czynnik kształtujący czy kształtowany?
Rozdział XIX
Wojciech Kajtoch
O niektórych rodzajach badań języka prasy drukowanej
Rozdział XX
Kamil Kleszczyński
O różnych sposobach krytyki internetu
Rozdział XXI
Katarzyna Myślińska
Ochrona dóbr osobistych osoby fizycznej jako prawna gwarancja rzetelności przekazu medialnego
Rozdział XXII
Roman Sapeńko
Homo communicans z perspektywy teorii interakcjonizmu symbolicznego