Lewy baner

#Medioznawstwo personalistyczne. Tom 1. Wybrane zagadnienia z filozofii i teologii mediów

#Medioznawstwo personalistyczne. Tom 1. Wybrane zagadnienia z filozofii i teologii mediów

70,00 zł
Brutto
Ilość

red. ks. Jarosław Jęczeń, Piotr Guzdek
ISBN:
978-83-8061-576-2
Stron: 434
Format: B5
Rok wydania: 2018


SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Rozdział I
Krzysztof Guzowski
Personalizm uniwersalistyczny Czesława Bartnika na tle innych nurtów personalizmu. Postulaty personalistyczne dla teorii komunikowania medialnego

Rozdział II
Jarosław Jęczeń
Osobotwórcza komunikacja "poietyczna"

Rozdział III
Wacław Branicki
Kształtowanie tożsamości osobowej w środowiskach nowych mediów

Rozdział IV
Marek Kaźmierczak
O potrzebie wyobraźni personalistycznej. Rzecz o mediach masowych i społecznościowych

Rozdział V
Grażyna Osika
Epistemologia komunikacji medialnej - implikacje personalistyczne

Rozdział VI
Marek Czachorowski
Zagrożenia personalistycznej etyki mediów

Rozdział VII
Piotr Guzdek
Personalistyczne pryncypium mediosfery. Wstępne ustalenia metafilozoficznych i ontologicznych podstaw medioznawstwa personalistycznego

Rozdział VIII
Bogumił Gacka MIC
Personalizm i mass media

Rozdział IX
Karol Klauza
Komunikacja w kontekście personalizmu uniwersalnego

Rozdział X
Dorota Narewska
Personalistyczne wskazania deontologiczne w koncepcji dziennikarstwa Karola Wojtyły

Rozdział XI
Karol Klauza
Personalistyczne implikacje w teologii mediów według Jana Pawła II, Benedykta XVI i Franciszka

Rozdział XII
Wojciech Misztal
Duchowość homo medialis

9788380615762
71 Przedmioty