Lewy baner

Media w dobie pandemii COVID - 19

Media w dobie pandemii COVID - 19

42,00 zł
Brutto
Ilość

Rafał Jakub Pastwa
ISBN:
978-83-8061-980-7
Stron: 182
Format: B5
Rok wydania: 2021


SPIS TREŚCI

Justyna Szulich-Kałuża, Rafał Jakub Pastwa, Wstęp

CZĘŚĆ TEORETYCZNO-ANALITYCZNA

Monika Przybysz, Wyzwania w komunikacji w social mediach podczas pandemii COVID-19
Aleksandra Pethe, Komunikowanie treści religijnych w dobie pandemii COVID-19 (na przykładzie parafii Oblatów Maryi Niepokalanej w Katowicach)
Małgorzata Sławek-Czochra, Emocjonalne zakotwiczenie pandemii COVID-19 w internetowych przekazach sektora kultury
Aneta Wójciszyn-Wasil, Autonarracyjne formy dokumentacji pandemii COVID-19 w mediach audialnych
Sylwia Andrzejczuk, Medyczne aspekty skuteczności szczepionek przeciwko COVID-19 w kontekście infodemii
Julia Dudzińska, Promocja szczepień przeciwko COVID-19 na wybranych profilach facebookowych polskich uniwersytetów
Magdalena Łuka, Samotność covidowa współczesnego człowieka
Rafał Jakub Pastwa, Od kultury nieufności i "cancel culture" do konieczności (z)budowania nowego modelu integracyjnego. Refleksje na progu postpandemicznego świata

CZĘŚĆ PRAKTYCZNA

Piotr Kuśmierzak, Reporter w czasach zarazy
Paweł Krysiak, Każda gmina ma swoją sprawę Dreyfusa
Magdalena Grydniewska, Gdy wydarzy się coś tragicznego, reporter nie ma czasu na łzy
Justyna Orłowska, Odpowiedź Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu w Lublinie na kryzys wywołany pandemią&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp COVID-19. Działalność pomocowa i informacyjna
Aleksandra Zińczuk, Próba czasu: "Kultura Enter" oraz Dział Wydawniczy
Warsztatów Kultury w Lublinie

9788380619807
42 Przedmioty