Lewy baner

Jakie media? Konteksty, badania, postulaty. 10 - lecie Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL

Jakie media? Konteksty, badania, postulaty. 10 - lecie Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL

42,00 zł
Brutto
Ilość

red. Justyna Szulich-Kałuża, Olga Białek-Szwed
ISBN:
978-83-8061-872-5
Stron: 350
Format:B5 (oprawa twarda)
Rok wydania: 2019


SPIS TREŚCI

Wstęp

Prezentacja Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL

Karol Klauza, Maria Gondek Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL - historia i współczesność
Justyna Szulich-Kałuża Struktura IDiKS
Olga Białek-Szwed Przegląd dorobku naukowego pracowników IDiKS
Justyna Szulich-Kałuża Kulturotwórcze konteksty komunikacji społecznej w ujęciu Leona Dyczewskiego
Historia IDiKS - fotogaleria

Jakie metodologie? - nowe pola i problemy badawcze
Małgorzata Lisowska-Magdziarz Od mediów masowych do zeitgeist art.
Metodologie oparte na sztuce i ich zastosowanie w medioznawstwie
Stanisław Jędrzejewski Użytkownicy mediów w świecie wielu platform
Małgorzata Gruchoła Zmiany w obszarze interakcji społecznych w ujęciu
Jonathana H. Turnera w kulturze robotycznej

Jaki język w mediach i w komunikacji społecznej? - zróżnicowanie stylistyczne i gatunkowe
Beata Grochala Jaki jest, a jaki powinien być język dziennikarzy sportowych?
Paweł Nowak Perlokucyjna (do)wolność interpretacji aktu mowy - rozwój czy ograniczenie skutecznej komunikacji?
Olga Białek-Szwed Topos kobiety we współczesnych mediach masowych
Dariusz Baran Aktywność dziennikarzy na Twitterze w przededniu kampanii samorządowej 2018 r.
Anna Bańka Mechanizmy symbolizacji świata w kabarecie oraz ich wpływ na mowę potoczną
Olga Łęcka Produkcja programów informacyjnych i publicystycznych dla Facebooka

Jakie wizualizacje? - od komunikacji artystycznej po zaawansowane techniki wizualizacji
Natasza Ziółkowska-Kurczuk Wizualizacja w autorskim reportażu kulturalnym z Międzynarodowego Festiwalu \"Konfrontacje Teatralne”
Małgorzata Sławek-Czochra Wizualizacja idei wolności w polskiej sztuce ulicy
Agnieszka Barczyk-Sitkowska Split screen i jego rola w reklamie audiowizualnej
Joanna Sosnowska Serial interaktywny - rozwój telewizyjnych form gatunkowych z wykorzystaniem nowych technologii

9788380618725
89 Przedmioty