Lewy baner

#Elementy dydaktyki akademickiej. Seria A. Metoda projektów w kształceniu studentów pedagogiki wczesnoszkolnej

#Elementy dydaktyki akademickiej. Seria A. Metoda projektów w kształceniu studentów pedagogiki wczesnoszkolnej

10,00 zł
Brutto
Ilość

Marta Buk-Cegiełka
ISBN:
978-83-8061-541-0
Stron: 148
Format: A5
Rok wydania: 2018


SPIS TREŚCI

Wstęp

I. PODSTAWY TEORETYCZNE METODY PROJEKTÓW W KSZTAŁCENIU STUDENTÓW PEDAGOGIKI
1. Rys historyczny
2. Istota metody projektów i jej szczegółowa egzemplifikacja w kształceniu studentów pedagogiki wczesnoszkolnej
3. Rodzaje projektów
4. Dydaktyczny wymiar metody projektów
5. Miejsce metody projektów wśród metod kształcenia akademickiego

II. NAUCZANIE - UCZENIE SIĘ PRZEZ PROJEKTY W PERSPEKTYWIE PARADYGMATÓW DYDAKTYKI AKADEMICKIEJ
1. Nauczanie - uczenie się przez projekty w perspektywie paradygmatu humanistycznego
2. Nauczanie - uczenie się przez projekty w perspektywie paradygmatu konstruktywistycznego
3. Nauczanie - uczenie się przez projekty w perspektywie paradygmatu krytyczno-empirycznego

III. NAUCZANIE - UCZENIE SIĘ PRZEZ PROJEKTY W PRAKTYCE KSZTAŁCENIA AKADEMICKIEGO PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
1. Projekty zorientowane na indywidualny rozwój studenta
1.1. Projekty zorientowane na rozwój warstwy biologicznej
1.2. Projekty zorientowane na rozwój warstwy psychologicznej
1.3. Projekty zorientowane na rozwój warstwy społecznej
1.4. Projekty zorientowane na rozwój warstwy kulturowej
1.5. Projekty zorientowane na rozwój warstwy światopoglądowej
2. Projekty zorientowane na rozwój praktycznych umiejętności dydaktycznych

Zakończenie

Bibliografia

9788380615410
69 Przedmioty