
#Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VII
red. Marek Pawlak
ISBN: 978-83-8061-458-1
Stron: 258
Format: B5
Rok wydania: 2017
SPIS TREŚCI
Wstęp
Część I. Koncepcje zarządzania
Rozdział 1. Refleksje o zarządzaniu - zarządzanie a ekonomia, rola menedżera w organizacji (Marek Lisiecki)
Rozdział 2. Nietendencje tendencji w zarządzaniu (Ireneusz Maj)
Rozdział 3. Wybrane aspekty metody kluczowych wskaźników ryzyka w zarządzaniu ryzykiem operacyjnym (Joanna Niewiadoma)
Część II. Zarządzanie w skali makro
Rozdział 1. Perspektywy rozwoju polsko-rosyjskiej wymiany handlowej w najbliższej przyszłości (Witold Kołbuk)
Rozdział 2. Rola finansów publicznych w stymulowaniu innowacji (Paweł Kawalec)
Rozdział 3. Zarządzanie smart city (Janusz Wiśniewski)
Część III. Zarządzanie przedsiębiorstwem
Rozdział 1. Modelowanie rozwoju nadążnego przedsiębiorstwa (Magdalena Wyrwicka)
Rozdział 2. Udział rodzin w zarządach i radach nadzorczych przedsiębiorstw rodzinnych - na podstawie badań spółek akcyjnych zarejestrowanych w Polsce (Marek Pawlak)
Rozdział 3. Własność intelektualna w postaci praw ochronnych na znaki towarowe jako część przedsiębiorstwa (Kinga Machowicz)
Część IV. Społeczne aspekty zarządzania
Rozdział 1. Przedsiębiorczość czynnikiem kształtowania relacji osobowych w zarządzaniu firmą (Arkadiusz Jabłoński, Agnieszka Marek)
Rozdział 2. Zarządzanie wizerunkiem organizacji pozarządowej z perspektywy współpracy międzynarodowej (Elena V. Kucheryavaya)
Rozdział 3. Sieciowość jako tendencja w zarządzaniu - Szkoła sieci organizacyjnych (Organizational Network Scholarship) i obszary jej zastosowania w zarządzaniu (Kalina Grzesiuk)
Rozdział 4. Charakterystyka sprawców oszustw w kontekście zarządzania organizacją (Anna Pilarczyk)
Część V. Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rozdział 1. Umiejętności menedżerskie jako zasób instytucji zbiorowego inwestowania (Dariusz Filip)
Rozdział 2. Candidate experience jako kluczowy obszar employer branding w zarządzaniu zasobami ludzkimi (Monika Wawer)