Lewy baner

#Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VI

#Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VI

10,00 zł
Brutto
Ilość

red. Marek Pawlak
ISBN:
978-83-8061-053-8
Stron: 314
Format: B5
Rok wydania: 2015


SPIS TREŚCI

Wstęp


Część I. Koncepcje zarządzania

Rozdział I. Internet rzeczy - przesłanka czy problem współczesnego zarządzania (Magdalena K. Wyrwicka)

Rozdział II. Prawo jako instrument zarządzania państwem (Kinga Machowicz)


Część II. Strategia

Rozdział I. Planowanie scenariuszowe w teorii planowania strategicznego (Rafał Krupski)

Rozdział II. Dylematy myślenia strategicznego w rozwoju współczesnej organizacji (Krzysztof Janasz, Władysław Janasz)

Rozdział III. Przykład decyzji strategicznej: czy wydobywać gaz łupkowy w Polsce? (Witold Kołbuk, Dorota Kołbuk)

Rozdział IV. Model biznesu a strategia przedsiębiorstwa (Krystyna Leszczewska)


Część III. Społeczne aspekty zarządzania

Rozdział I. Marginalizacja starszych pracowników jako przejaw dysfunkcji w zarządzaniu (Joanna M. Moczydłowska)

Rozdział II. Styl kierowania lidera a zaangażowanie w pracę wolontariuszy (Bohdan Rożnowski, Katarzyna Belniak)

Rozdział III. Szkoła jako ucząca się organizacja i jej kultury organizacyjne (Ewa Augustyniak)

Rozdział IV. Wybrane kierunki współczesnych badań w obszarze zarządzania zmianami organizacyjnymi (Kalina Grzesiuk)


Część IV. Innowacje

Rozdział I. Pluralizm metodologiczny w badaniach dyfuzji innowacji (Paweł Kawalec)

Rozdział II. Dyfuzja innowacji we współczesnym świecie - działania marketingowe w służbie popularyzacji technologicznego novum (Magdalena Zdun)

Rozdział III. Dynamika miar innowacyjności i stopnia wykorzystania technologii informacyjnych w sektorze przedsiębiorstw w Polsce i krajach Unii Europejskiej (Diana Mietlicka)


Część V. Zagadnienia organizacyjne

Rozdział I. Metody i techniki organizacji i zarządzania w praktyce polskich organizacji (Marek Lisiecki)

Rozdział II. Badanie związków między wybranymi parametrami charakteryzującymi nadzór korporacyjny w Polsce (Marek Pawlak)

Rozdział III. Istota, obszary i przesłanki stosowania outsourcingu w przedsiębiorstwie (Agnieszka Szymankowska)


Część VI. Etyka biznesu

Rozdział I. Etyka biznesu - nowa tendencja w zarządzaniu (Halina Chwistecka-Dudek)

Rozdział II. Główne obszary tematyczne społecznej odpowiedzialności biznesu (Marcin Żemigała)


Część VII. Finanse

Rozdział I. Krzywa wieloryba - analiza skumulowanej zyskowności (Dariusz Filip)

Rozdział II. Zarządzanie ryzykiem operacyj nym - wybrane metody ilościowe (Joanna Niewiadoma)

9788380610538
28 Przedmioty