
#Pedagogika szkolna, wczesnoszkolna i przedszkolna. Teoria i praktyka. Tom 1. Wokół aktualnych problemów wychowania
red. Krystyna Chałas, Beata Komorowska
ISBN: 978-83-7702-800-1
Stron: 240
Format: B5
Rok wydania: 2014
SPIS TREŚCI
WSTĘP
I. WYBRANE PROBLEMY WYCHOWANIA DZIECI I MŁODZIEŻY
JAN ZOWCZAK
HOMO EXPLORENS JAKO PARADYGMAT TOŻSAMOŚCI MŁODZIEŻY
EPOKI GLOBALIZMU
MARIUSZ JĘDRZEJKO
ZACHOWANIA RYZYKOWNE I UZALEŻNIENIA WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY WYZWANIEM DLA SZKOŁY
ANETA PASZKIEWICZ
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W KLASIE SZKOLNEJ
PAULINA FORMA
WEWNĄTRZSZKOLNY WYMIAR SOCJALIZACJI DZIECKA Z RODZINY WIELODZIETNEJ
TADEUSZ BĄK
SUBKULTURY MŁODZIEŻOWE W KONTEKŚCIE ICH WARTOŚCI I POSTAW SPOŁECZNYCH
BEATA AKIMJAKOVA
RESEARCH OF PRAYER IN CATECHESIS OF PRESCHOOL AND EARLY SCHOOL-AGE CHILDREN
II. WYBRANE PROBLEMY NAUCZANIA DZIECI I MŁODZIEŻY
BOŻENA MATYJAS
SZKOŁA WIEJSKA JAKO PRZESTRZEŃ EDUKACJI DZIECI I MŁODZIEŻY
TADEUSZ SŁAWECKI
ORGANIZACJA I DOSTOSOWANIE PROCESU NAUCZANIA DZIECI I MŁODZIEŻY ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
MARIA MICHNA
NAUCZANIE PRZEZ PROJEKTY W GIMNAZJUM JAKO CZYNNIK DYNAMIZOWANIA DYDAKTYCZNEJ FUNKCJI SZKOŁY