Lewy baner

Nowe tendencje w zarządzaniu - uwarunkowania społeczne. Tom IV

Nowe tendencje w zarządzaniu - uwarunkowania społeczne. Tom IV

20,00 zł
Brutto
Ilość

red. Marek Pawlak
ISBN:
978-83-7702-634-2
Stron: 162
Format: B5
Rok wydania: 2013


SPIS TREŚCI

Wstęp


Część I. Kulturowe uwarunkowania zarządzania

Rozdział I. Analiza kulturowych przesłanek rozwoju przedsiębiorstwa (Magdalena K. Wyrwicka, Ewa Badzińska)

Rozdział II. Zarządzanie szkołą - negatywne aspekty kultury organizacyjnej (Ewa Augustyniak)

Rozdział III. Zarządzanie intuicyjne - wyzwanie dla teoretyków i praktyków zarządzania w XXI wieku (Karol Kowalewski)

Rozdział IV. Mechanizmy zakorzenienia społecznego organizacji (Kalina Grzesiuk)


Część II. Zasoby ludzkie w organizacji

Rozdział I. Skuteczny przywódca. Cechy decydujące o powodzeniu organizacji (Krzysztof Bednarz)

Rozdział II. Czynnik ludzki w zarządzaniu wielopoziomowym a problemy polskiego sądownictwa cywilnego (Kinga Machowicz)

Rozdział III. Zarządzanie karierą zawodową pracowników (Anna Borawska)


Część III. Zarządzanie innowacjami

Rozdział I. Profiting from Innovation. Methodological Ramifications of Decision Factors (Paweł Kawalec)

Rozdział II. Wzmacnianie potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstw sektora MSP poprzez innowacje - wybrane problemy (Maria Zuba, Anna Spoz)


Część IV. Zarządzanie w turystyce

Rozdział I. Współczesne tendencje w naukach zarządzania - nowe modele biznesu w perspektywie coachingu turystycznego (Kazimierz Perechuda, Daria Hołodnik)

Rozdział II. Zarządzanie procesami ochrony ruskoprawosławnych cerkwi w Polsce jako dziedzictwem kulturalnym (Witold Kołbuk)

9788377026342
50 Przedmioty