Lewy baner

#Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II

#Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II

14,00 zł
Brutto
Ilość

red. Marek Pawlak
ISBN:
978-83-7702-294-8
Stron: 378
Format: B5
Rok wydania: 2011

Drugi tom opracowania 'Nowe tendencje w zarządzaniu' został podzielony na sześć części. Pierwsza zawiera siedem rozdziałów dotyczących zarządzania przedsiębiorstwami. Druga porusza temat społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Trzecia część dotyczy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. Czwarta przedstawia problematykę zarządzania organizacjami. Piąta dotyczy społecznych aspektów zarządzania Ostatnia część, szósta, podejmuje problematykę zarządzania finansami.


SPIS TREŚCI

Wstęp

Część I. Zarządzanie przedsiębiorstwami
Rozdział 1. Reorientacja strategiczna. W kierunku szkoły zasobowej (Rafał Krupski)
Rozdział 2. Udział obcokrajowców w zarządach i radach nadzorczych spółek akcyjnych zarejestrowanych w Polsce (Marek Pawlak)
Rozdział 3. Sieciowość jako baza współczesnej kooperacji (Magdalena Wyrwicka)
Rozdział 4. Poszukiwanie drogi do doskonałości (Małgorzata Jasiulewicz-Kaczmarek, Waldemar Prussak)
Rozdział 5. Ekonomia komunii w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem jako przedmiot edukacji biznesowej (Stanisław Grochmal)
Rozdział 6. Zarządzanie przez wartości. Przykład dobrej praktyki (Katarzyna Sołkowicz)
Rozdział 7. Sektor MSP na rynku usług logistycznych (Krzysztof Zowada)

Część II. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Rozdział 1. Programy rozwoju zrównoważonego w przedsiębiorstwach - praktyka czy retoryka? (Agnieszka Leszczyńska)
Rozdział 2. Raportowanie społecznej odpowiedzialności zgodnie z wytycznymi Global Reporting Initiative jako wyzwanie dla polskich przedsiębiorstw (Grzegorz Zasuwa)
Rozdział 3. Technologie proekologiczne w przedsiębiorstwie (Jan Dzierga)

Część III. Zarządzanie jakością
Rozdział 1. Zarządzanie jakością wedle metodologii Six Sigma (Paweł Bogacz, Marcin Migza)
Rozdział 2. Ocena jakości produktów przez pryzmat wizerunku kraju ich pochodzenia (Yuliya Savelieva)

Część IV. Zarządzanie organizacjami
Rozdział 1. Empiryczna analiza "pięciu sił Portera" w polskim trzecim sektorze (Jarosław Domański)
Rozdział 2. Kultura wiedzy jako czynnik wspomagający rozwój zawodowy urzędników w starostwach powiatowych (Agnieszka Marek)

Część V. Społeczne aspekty zarządzania
Rozdział 1. Odwoływanie się do historii w biznesowych negocjacjach polsko-rosyjskich (Witold Kołbuk)
Rozdział 2. Klimat uczenia się w organizacjach czynnikiem subiektywnego sukcesu zawodowego pracowników (Izabela Marzec)
Rozdział 3. Diagnostyka oraz zarządzanie stresem i wypaleniem zawodowym w nowoczesnej firmie (Anna Borawska)
Rozdział 4. Bariery w przepływie wiedzy na przykładzie przedsiębiorstw województwa podkarpackiego (Bernadetta Dziura)
Rozdział 5. Modlitwa jako składowa zarządzania przedsiębiorstwem (Wojciech Giergiel)
Rozdział 6. Przywództwo adaptacyjne w organizacji - wybrane koncepcje (Kalina Grzesiuk)

Część VI. Zarządzanie finansami
Rozdział 1. Stosowanie techniki sekurytyzacji w sektorze finansowym po kryzysie (Joanna Niewiadoma)
Rozdział 2. Popyt na ubezpieczenia życiowe - w świetle badań ankietowych (Judyta Przyłuska)

9788377022948
76 Przedmioty